FeliratBlog

Nincs megjeleníthető elem

FeliratBlog

FELIRATBLOG

Catpolo

CATPOLO

Google a közös barátunk

Google

Utolsó kommentek

I love Dexter!

Dexter

Sorozatjunkie

Nincs megjeleníthető elem

sorozatajánló

2007.12.18. 18:36 SpockCooper

Die Hard - Drágán add az életed! (szinkronizált változat)

Címkék: dvd die hard


A dvd kiadás specikfikációi megtekinthetők az xpress oldalán a képre kattintva.
A Die Hard 4 megtekintése után úgy éreztem, hogy meg kell néznem a sorozat legjobban sikerült darabját. Itt szólok, hogy a mostani FHM  magazinban olvashattok egy interjút Bruce Willisszel, amiben azt is elmondja, hogy a filmet megválasztották minden idők legjobb akciófilmjének. 
Ez egy egylemezes kiadás barátságos áron. Mind a dvd tok, mind pedig a menü is minimalista,extra sincs a lemezen. A film megtekintése előtt választanunk kell, hogy Dörner György páratlan hangját választjuk sztereóban vagy angol nyelven ordíttatjuk az 5.1-es hangszórórendszerünket. Én az utóbbit választottam. Sajnos a szinkronról rossz véleményeket olvastam, miszerint ezen az RTL-es változat szerepel a sokkal jobb Vass Gábor féle  helyett. Az új szinkron sajnos sok poént megöl, vagy nem adja át az eredeti jelentést. Erről bővebben olvassátok el Gyulus hozzászólását itt.
Én biztosra mentem és az angol hang mellé az angol feliratot választottam. A terrorista-rablók vezetője Alan Rickman zseniális alakításával messze felülmúlja a többi főgonoszt, legfőképpen a negyedik rész zöldfülű terroristavezérét.
  Én is megszavazom, a Die Hard minden idők legjobb akciófilmje!



4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://sorozatajanlo.blog.hu/api/trackback/id/tr88268448

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Koimbra · http://filmdroid.blog.hu 2007.12.18. 19:46:24

Az igaz, hogy rohadt jó film, akárcsak a második. Sajnos nálam a harmadik és negyedik rész már nem mérhető a Die Hard-hoz.

SpockCooper · http://spockcooper.blog.hu 2007.12.18. 20:55:39

A harmadik részben volt Samuel L. Jackson, akivel egy filmben játszottak a Ponyvaregényben, nekem az azért tetszik.

J. McClane 2007.12.19. 12:06:47

Egyértelműen az első rész kötelező. Rickman miatt is, nagyon jó.

Főleg a végén, amikor meglepett pofát vág, amikor kiesik az ablakból. (egyes pletykák alapján, azért sikerűlt olyan jó meglepett, és kétségbeesett arcot vágnia, mert a kaszkadör nem 3-ra, hanem elötte engedte el)

Nekem a harmadik nagyon tetszett, csak a Frank Sinatra dal hiányzott a végéről, ami az első kettőben ott volt, és nagyon jól passzol.

"Oh the weather outside is frightful,
But the fire is so delightful,
And since we've no place to go,
Let It Snow! Let It Snow! Let It Snow!"

inmfc · http://calacitra.blog.hu 2008.02.03. 00:06:26

nálam (is) a harmadik vitte a prímet, persze a többi se semmi:) talán a negyedik gyengébbre sikeredett
süti beállítások módosítása