FeliratBlog

Nincs megjeleníthető elem

FeliratBlog

FELIRATBLOG

Catpolo

CATPOLO

Google a közös barátunk

Google

Utolsó kommentek

I love Dexter!

Dexter

Sorozatjunkie

Nincs megjeleníthető elem

sorozatajánló

2011.07.18. 22:18 SpockCooper

Nyári dara

Kedves olvasóim! Ez a halmaz megegyezik azokkal, akiket kényszeríteni fogok jelen

blogposzt elolvasására.

A következőkben szeretnék írni egy listát arról, hogy milyen sorozatokat kellene ledarálnom a nyáron.

Rescue Me  - jelenleg a 4x08-nál vagyok.

Miami Vice - eddig a 2. évad legvégén vagyok.

TOS 3. évad - ezer éve nem láttam és mivel megvettem dvd-n, illene újranézni.

A Halottnak a csók első évad is itt van a polcon, ezt is félbehagytam.

A M.A.S.H. 2. évad is szintén itt a polcomon, de csak egy részt néztem meg belőle.

A Jeeves és Wooster sorozat is megvan a polcon és azt is szüneteltettem az első évad után. 

A Mocsok macsók meséi első évad is itt van megnézetlenül.

A Studio 60 sorozat is itt van a polcon, emlékszem, 1500Ft-ért vettem. Érdemes lenn folytatni.

Aztán a fentieken kívül tennivaló még:

The Bridge utolsó egy-két részének megnézése.

Human Target 2. évad befejezése

Justified 2. évad folytatása

Luther darálás

Curb your enthusiasm 8 évadnyi darálás

Treme darálás

Memphis Beat 2. évad

It's always sunny in Philadelphia 6. évad 

Ezeken kívül még adnék még egy esélyt a :

Rizzoli and Isles,

Chicago Code,

Criminal Minds,

sorozatoknak. 

Hű, ez egy kicsit soknak tűnik, főleg, ha könyveket is szeretnék olvasni és ebből nem engedek. 

Kommentekben várom további javaslataitokat.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://sorozatajanlo.blog.hu/api/trackback/id/tr203078437

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

katusb 2012.09.17. 13:27:01

Elég jó kis lista a sorozatokról, de tudnék még ajánlani egy klassz zsarus sorozatot, abból nem láttam akkora felhozatalt nálad, de szerintem megér egy próbát! :) Érdekes, izgis sztorik az újoncok életéről, ráadásul a szereplők is jól össze lettek válogatva (van pár jóképű rendőrbácsi :D)
Itt a 3. évad előzetese, de ha nem láttál még egy részt sem, még van egy kis időd behozni a lemaradást!
www.youtube.com/watch?v=IkNf0VV5eCE&feature=youtu.be
süti beállítások módosítása