FeliratBlog

Nincs megjeleníthető elem

FeliratBlog

FELIRATBLOG

Catpolo

CATPOLO

Google a közös barátunk

Google

Utolsó kommentek

I love Dexter!

Dexter

Sorozatjunkie

Nincs megjeleníthető elem

sorozatajánló

2008.02.24. 18:44 SpockCooper

Bionic Woman

Címkék: bionic woman

A sorozatot az  Aliashoz tudom hasonlítani, ott is az a lényeg, hogy egy dögös csaj, Jennifer Garner egy titkos kormányügynökségnek dolgozik. Abban is elég sok logikátlanság volt, de  Jennifer bőven kárpótolt minket.

Jelen esetben Michelle Ryan bűvöl el minket, egyrészt szépségével másrészt pedig bionikus képességeivel.  Elég régen rájöttek a filmszakmában, hogy a gyönyörű nő+robotok párosítás ellenállhatatlan a férfiak számára.   Michelle mellett az átívelő szálat képviselő ,,első bionikus nő" Katee Sackhoff (BSG-Starbuck) is a 10/10-es dögös csajok táborába tartozik.     A titkos akciók mellet családi szálra is szükség van. Ötletes, hogy ezúttal nem egyedülálló szülővel van dolgunk, hanem Michellenek a  saját húgát kell nevelnie.
Nos úgy néz ki, hogy egy év után elkaszálták a sorozatot. Ezt nagyon sajnálom, bár az tény, hogy a történet kusza és kidolgozatlan, az írók össze-vissza kapkodtak. Behoztak egy nagyon ígéretes átívelő szálat, de félbehagyták az évad közepén.
A sorozat könnyű kikapcsolódást jelent azoknak, akik nem akadnak fenn a történet gyengeségein és élvezni tudják Michelle Ryan és Katee Sackhoff társaságát.

A tovább mögött képek: Képek:,

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://sorozatajanlo.blog.hu/api/trackback/id/tr70352767

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Koimbra 2008.02.29. 12:39:42

Az első részét láttam, illetve majdnem...a 3/4-nél tovább nem jutottam

Spawn85 2011.03.02. 14:20:51

Bocs, hogy most írok ide, nem szokásom 3 évvel ezelőtti bejegyzésekhez írogatni.
Most nézem újra (szinkronnal) a sorozatot, és azon kevesek közé tartozom, akiknek bejött. Na jó az is igaz, hogy a főszereplő, Michelle Ryan egyik személyes kedvencem, így én őt bárhol, bármiben hajlandó vagyok megnézni, ha feltűnik.
Ezzel együtt sajnos egyetértek, hogy ezt a sorozatot nagyon elrontották. Tényleg teljes logikátlanság a történetben, kidolgozatlan karakterek..stb..stb...lehetne sorolni.
Ehhez ráadásul még hozzájött, hogy az eredeti "Bionic Woman" sorozat Amerikában még mindig rendkívül népszerű, és Jaime Sommers-t a mai napig sokan Lindsay Wagner-rel azonosítják. Úgyhogy igazából szerintem ez a remake egy eleve esélytelen vállalkozás volt. (Persze esetleg egy másik címmel...ki tudja...) Így borítékolható volt a cancel.
Ami miatt nagyon sajnálom, az az, hogy ez a sorozat egy "ugródeszka" lehetett volna Michelle Ryan-nek Hollywood-ba, de a sorozat hatalmas buktája (mert a forgatásra és marketingre fordított pénzt nézve, ez bizony hatalmas bukta volt) gyakorlatilag az ő amerikai karrierjét is hazavágta.

SpockCooper · http://spockcooper.blog.hu 2011.03.02. 22:26:37

@Spawn85: Hű, micsoda képeket raktam ide! Nem szégyenlős a csaj. Igazad van, én is szeretem a színésznőt és nagy a kísértés, hogy más sorozatait is nézzem, nem tettem meg még. Örülök, hogy írtál. Néha nem ártana írnom ide valamit, csak úgy vagyok vele, hogy objektív és részletesen kifejtett bejegyzésekre nincs időm, szubjektívet meg nem akartam. A remény hal meg utoljára. Hátha hamarosan lesz új bejegyzés.

Spawn85 2011.03.03. 00:11:19

@SpockCooper: A kísértésen én már túl vagyok. :) Gyakorlatilag csak Michelle miatt kezdtem el nézni a "Merlin"-t az RTL Klubon (aztán vicces módon pont azt a 4 részt nem láttam az 1. Évadból, amiben szerepelt. De azóta már pótoltam. :) ) Ebben ugye negatív figurát játszik, de nagyon jól.
Aztán a "Doctor Who"-ban is nagyon jó volt, sajnáltam, hogy csak egy részt kapott a karaktere. Ezeken kívül két régebbi vígjátékát láttam eddig (I Want Candy, Cashback). Előbbi egynek elmegy, a "Cashback" viszont zseniális (igaz, ebben Michelle nem szerepel sokat).
Most meg majd a "Jekyll" című 6 részes sorozatot akarom megnézni, mert nagyon dicsérték.

Egyébként sokszor vagyok én is úgy a saját blogomon, hogy egyszerűen nem nagyon tudok mit írni. (Volt olyan, hogy hetekig nem volt új bejegyzés.) Aztán pl. múlt héten meg egy délelőtt írtam kedvenc színésznőimről (Jessica Albáról és Michelle Ryanről) két annyira hosszú és részletes post-ot, hogy a végén már azon gondolkodtam, hogyan rövidítsem le, hogy valami áttekinthető formában legyen. :) Szóval előfordul az ilyen. :)

SpockCooper · http://spockcooper.blog.hu 2011.03.03. 10:31:31

@Spawn85: Elöször is megkerestelek twitteren és már követlek. A Jekyll c. sorozatról tudok nyilatkozni.
Nekem is egy barátom ajánlotta. Az vele a bajom, hogy nincs pénzük Mr. Hyde megmutatására. Ezekben a jelenetekben lenne akció, de ezeket nem mutatták az első részekben. Teljesen hatástalanul érzékeltetik velünk a váltásokat Mr. Hyde és a doki között. Ezt a véleményemet csak két rész alapján írom.

Spawn85 2011.03.03. 11:41:48

@SpockCooper: Igen, láttam, hogy megtaláltál Twitter-en. Én is elkezdtelek "követni". :)

A "Jekyll"-nek majd azért adok egy esélyt. (ha lesz rá időm, mert így is már alig tudom követni, annyi sorozatot nézek. :) Bár azért 6 epizód csak befér a naptárba valamikor. :D )

Spawn85 2011.05.29. 23:49:22

No, megint bocs, ide írok ennyi idő után írok ide. :)

Csak eszembe jutott, hogy mondtad, hogy bírod Michelle-t, azt viszont nem tudom, mennyire rendszeresen olvasod a filmes blogomat.
A lényeg, a lényeg ezt pár hete kaptam Michelle-től:
koczy2.files.wordpress.com/2011/05/michelle.jpg

Ha esetleg olvastad a blogomon, akkor ne haragudj, hogy ezzel zavartalak.

Amúgy időközben megnéztem a "Jekyll"-t, szerintem zseniális sorozat. (Michelle meg talán abban volt a legszebb az eddigi filmjei közül.)
No, meg beszereztem egy-két filmjét Angliából DVD-n, mert meguntam, hogy itthon nem adják ki. Amin viszont nagyon meglepődtem, hogy a "Jekyll"-t kiadták itthon DVD-n, noha TV-ben nem volt.
süti beállítások módosítása