FeliratBlog

Nincs megjeleníthető elem

FeliratBlog

FELIRATBLOG

Catpolo

CATPOLO

Google a közös barátunk

Google

Utolsó kommentek

I love Dexter!

Dexter

Sorozatjunkie

Nincs megjeleníthető elem

sorozatajánló

2008.07.04. 18:50 SpockCooper

Polcom

Megirigyeltem Petender dvd polcát, úgyhogy én is beszereztem valamit erre a célra.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://sorozatajanlo.blog.hu/api/trackback/id/tr60553647

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gibson44 · http://nagyfonok.blog.hu/ 2008.07.05. 19:45:44

Nááájsz! :)
Csak én a helyedbe a díszdobikat így egymásnak párhuzamosan, kissé ferdén raknám a felső polcra (ha nem fér el akkor a felső kettőre) és akkor be lenne telítve az egész szekrény és talán mutatósabb lenne valamivel.
Bár nem szólok bele.A filmgyűjteménye minden filmb.zinak a magánszférája. :D :)
Ja és használd egészséggel! :)

(szekrényre mondanak olyat, hogy használd egészséggel? Nem? Majd én! :D)
süti beállítások módosítása