FeliratBlog

Nincs megjeleníthető elem

FeliratBlog

FELIRATBLOG

Catpolo

CATPOLO

Google a közös barátunk

Google

Utolsó kommentek

I love Dexter!

Dexter

Sorozatjunkie

Nincs megjeleníthető elem

sorozatajánló

2008.01.31. 19:24 SpockCooper

Family Guy 100. epizódjához ért

Címkék: family guy

Valami hasonlót érzek, mint amit a jehova tanúi, akik vasárnaponként hittérítő magazinokat tesznek a postaládánkba.  Aki még nem ismeri a Family Guy sorozatot, annak tudomására kell hozni, hogy ideje megtérnie, különben pokolra jut.  ,,Futtatásához" nem rendszerkövetelmény az angoltudás, de erősen ajánlott.  Tovább a videókhoz 
 és

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://sorozatajanlo.blog.hu/api/trackback/id/tr3319988

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gibson44 · http://nagyfonok.blog.hu/ 2008.01.31. 22:51:32

Ez a Családfa? :D
Eddig csak South Parkban találkoztam vele mikor Cartmen be akarta szüntetni. :D

SpockCooper · http://spockcooper.blog.hu 2008.02.01. 15:46:01

Igen, ez az. Szerintem jobb , mint a South Park.

Gibson44 · http://nagyfonok.blog.hu/ 2008.02.01. 21:55:27

Lehet azért parodizálták ki mert rivális. :-)
De az is lehet, hogy csak beszívtak és közbe jött az ötlet. :-)
Bár nálam a South Park a kedvenc.Nem tudom megunni.
-------------------------------------------
Ja meg egyébként még nem írtam de jó lett a a a izéd. :-)
Hogy is hívják azt ott felül???
Mivel csináltad?
Egyébként ha nem jöttél volna rá akkor arra a 24-Twin Peaks-és még valami sorozat keverék képre gondoltam. :-)

SpockCooper · http://spockcooper.blog.hu 2008.02.02. 13:47:21

Köszi szépen, sajnos az eredeti sokkal jobb volt, de azt nem tudtam átméretezni. Painttel csináltam és nem értem miért lóg ki alul, de most már mindegy. Te is csinálhatnál egyet a sajátodra. a www.segitseg.blog.hu oldalt olvasd el!

koba 2008.02.15. 16:25:35

Én németül láttam (német Mtv-n) először mint egy csomó ilyen idegileg leépítő vicces rajzfilmcsodákat, és akkor is tetszett csak azthittem lesz valami buzgó angolul jól beszélő, aki lefordít néhány részt hogy sokkal többet értsek meg belöle! De azért így is megküzdök vele! Ja és szerintem nem összahasonlítható a south parkkal teljesen másra megy a kettő sztem! De minda kettő best!
süti beállítások módosítása