FeliratBlog

Nincs megjeleníthető elem

FeliratBlog

FELIRATBLOG

Catpolo

CATPOLO

Google a közös barátunk

Google

Utolsó kommentek

I love Dexter!

Dexter

Sorozatjunkie

Nincs megjeleníthető elem

sorozatajánló

2007.11.08. 22:38 SpockCooper

Deathproof-Halálbiztos

Címkék: tarantino halálbiztos deathproof

Ez egy olyan film aminek az értékeit csak lassan látjuk meg. Én szépen lassan eljutottam addig a megállapításig, hogy ennek a filmnek sem kell szégyenkeznie a polcon.
A megfelelő sorrend Ponyvaregény, Kutyaszorítóban, Tiszta Románc, Kill Bill és a Jackie Brown és jelen elemzés tárgya lenne. Az avatatlan szemlélő, aki nem jártas a filmek világában könnyen lehet, hogy egy érthetetlen tempójú unalmas filmet lát. Sokminden rejtve marad az átlagnéző számára, a  gyakran menthetelen rajongó , mint én pedig pont a rejtett információkat értékeli a legjobban.
 Ezen sorok tárgya konkrétan a limitált digipackos kiadás : http://www.xpress.hu/dvd/film.asp?FILMAZ=7387&VID=066-826014245-9078241557195552
 
A külalakról csak annyit, hogy a trash műfaj a dvd dobozán is képviselteti magát. Óvatosan a papírral! Kétféle menü segítségével navigálhatunk a lemezen, ez számomra újdonságnak számít. Az extrák segítenek megérteni, miért is olyan a film, amilyen bár még számomra is túl hamar unalmassá válik a mondanivaló, illetve az, hogy nincs is neki.
A kaszkadőrök négy keréken ,  Kurt Russel és Kaszkadőr Mike , a Halálbiztos verdák az autós jelenetekre koncentrálnak, tényleg elhiszem, hogy az autós üldözést tekintve kiemelkedő minőséget kaptunk.  A Ki az a Zoe Bell kisfilmben megtudjuk, hogy a kaszkadőr lány saját magát játssza, ez az első szerepe színészként és, hogy ő volt Uma Thurman dublőre a Kill Billben. Említésre méltó még a Mi is az a Grindhouse menüpont , itt Quentin és Eli a Grindhouse műfajról áradoznak és pár szóban elmondják miről van szó.
Sajnos a többi interjú, kisfilm csak filler,töltelék de legalábbis érdektelen.
A film soundtrackje azazhogy a film zenéje fantasztikus lett, a véleményem objektivitásáról annyit, hogy én zenehallgatás alatt gyakran csak Tarantino filmzene hallgatást értek.
A Kill Bill, Ponyvaregény , Kutyaszorítóban és végülis a Jackie Brown is hibátlanul választott minőségi zenével rendelkeznek.
A szokásos audiokommentár helyett választhatjuk a Film megtekintése szövegbuborékokkal menüpontot, itt képregényszerű buborékokban kiegészítő információkat olvashatunk az éppen most látható jelenettel kapcsolatban. A buborékok tájékoztatnak arról a sok-sok apróságról amit Tarantino elrejtett a filmben, ezeket normális ember nem venné észre , legalábbis a legtöbbet nem.
   Lezárásként elismétlem, hogy ez a film nagyon távol van az örökzöld Ponyvaregény minőségétől, de a rajongóknak nem okoz csalódást.

9 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://sorozatajanlo.blog.hu/api/trackback/id/tr94222974

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gibson44 · http://nagyfonok.blog.hu/ 2007.11.17. 14:15:02

Wow!
Grat a kiadványhoz.Gyönyörű darab.Sajnos a filmet nem láttam, de ígérem pótlom.Meg akartam nézni csak hát nálunk a moziban nem vetítették együtt a Terror bolygóval, külön-külön meg nem volt kedvem.Inkább beneveztem aaaa már nem tom mi volt akkor vagy a Pókember 3. vagy a T4xi.Nah mind1.Amúgy a gyűjteményed hány filmből áll és mióta gyűjtöd?

www.sorozatajanlo.blog.hu 2007.11.17. 14:32:11

Nagyon köszi az első kommentet!
Megszámoltam: 70 filmből áll és kb 3 éve gyűjtöm őket. A másolt filmek valahogy egyáltalán nem vonzanak, így úgy veszem ahogy a pénztárcám és az önuralmam engedi. Tarantinotól egyébként minden megvan normál és extra kiadásban is. Én a filmet egyébként 500Ftért néztem az Európa moziban.

Gibson44 · http://nagyfonok.blog.hu/ 2007.11.17. 15:16:44

Én egy fél éve gyűjtöm a filmeket és eddig 61 db. van.Persze csak azért van ennyi mert van köztük jópár B kategóriás is, és mert sajna beleestem abba a hibába, hogy mindenből megszereztem az 1 lemezes kiadványt.Ezt már megbántam.Mostmár arra törekedek, hogy amiket többféleképpen kiadnak legyen meg minimum egy duplalemezes változat.Így gyorsan le is csökkent az iram.Mostanában havonta 1-3 filmet szerzek.

Gibson44 · http://nagyfonok.blog.hu/ 2007.11.17. 15:19:23

500 Ft-ért?Az jó.Ott mindig annyiért vannak a vetítések?Mondjuk nekem mindegy úgyis vidéki vagyok. :-)
Én Debrecenben a Cinema City-ben szoktam mozizni.Valszeg következő film amit ott tekintek meg az a Beowulf - Legendák lovagja lesz.

www.sorozatajanlo.blog.hu 2007.11.17. 15:36:45

Nekem nem jön be az ilyesmi. Nem tetszett a Gyűrűk ura, a Trója sem, a többi hasonlót meg sem néztem. Az Európába meg azért mentem, mert akkor már csak ott vetítették . Hatan voltunk a moziban összesen. Én majd az Invasiont nézem meg legközelebb.

AldoWinnfield 2007.12.14. 16:31:02

Invasiont nyugodtan hagyd ki ....Nem lett egy nagy film,sőt,eszméletlen gyenge lett.

SpockCooper · http://spockcooper.blog.hu 2007.12.14. 23:19:00

Köszi, de itt írok róla:hulyesegek.blog.hu/2007/12/08/invasion_menekulj_a_mozibol

Tényleg nagyon gáz lett. Az újszülötteknek talán elmegy.

vicvega 2008.01.08. 05:09:55

én dvd-t csak akkor veszek, ha film "eladja" magát, egyáltalán nem érdekelnek az extrák, van persze néhány kivétel (Gyalog-galopp)
süti beállítások módosítása