FeliratBlog

Nincs megjeleníthető elem

FeliratBlog

FELIRATBLOG

Catpolo

CATPOLO

Google a közös barátunk

Google

Utolsó kommentek

I love Dexter!

Dexter

Sorozatjunkie

Nincs megjeleníthető elem

sorozatajánló

2008.05.04. 14:57 SpockCooper

Lost Room

Címkék: lost room

Az elveszett szoba. Az amerikai amazonról rendeltem meg a sorozatot, erről írok pár szót.
Ez a 2006-os év egyik legjobb sorozata, a másik a Dexter. Érdekes, hogy a két sorozat két főszereplője testvérpárt játszottak a Six feet under - Sírhant művek sorozatban (10/10 pont). Nehéz megfogalmazni, hogy miért emelkedik ki a többi közül, nem is erőltetem meg magam. Belinkelem zsellerm írását a junkieről. A Sci-Fi Channel sorozatai szinte mind jól sikerülnek, de ha azt mondom, hogy a Battlestar Galactica is egy közülük, akkor már tudod hol van a léc.  
A történetről: Joe Miller nyomozó (Peter Krause) egyedülálló apa, lánya Anna (Elle Fanning,aki Dakota Fanning huga). Joe partnere a bűnüldözésben Lou (Chris Bauer, aki annyira nehezen viselte a Harmadik műszakban, hogy felesége, Faith rendőr).  Joe kapcsolatba kerül egy kulccsal , a tízes motelszoba kulcsával és ezzel kezdetét veszi kalandja a titokzatos tárgyakkal. A kulcs bármely ajtóba helyezve egy motelszoba ajtaját nyitja ki, melyből tetszés szerinti ajtókat nyithat ki csak koncentrálnia kell egy másik ajtóra.  Sajnos lánya a Weasel (Roger Bart) elől menekülve eltűnik a szobából. Joe mindenáron meg akarja találni. Szövetésegesi lesznek: Jennifer Bloom (Julianna Margulies - Vészhelyzet, Maffiózók 6.évad) , Karl Kreutzfeld (Kevin Pollak - Bérgyilkos a szomszédom filmek) és Wally (Peter Jacobson - Dr House 4. évad).
A DVD Kiadás
-Szélesvásznú változat, de sajnos a videó képminősége nem elég jó. A hang angol Dolby 5.1, angol felirattal.   Speciális extra tartalom: - Egy 18 perces kisfilm interjúkból összevágva, ehhez nincs felirat, talán a legérdekesebb amikor a speciális effekekről beszélnek.
Képek a színészekről
A lemezről töltöttem fel képeket az amazonra is, ahol 10USD a kiadvány aktuális ára.

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://sorozatajanlo.blog.hu/api/trackback/id/tr28453357

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

VVega · https://debugme.eu/ 2008.05.04. 22:56:26

Ezt láttam én is, érdekes az alaphelyzet és jó a megvalósítás is. Folytatást nem terveznek?

SpockCooper · http://spockcooper.blog.hu 2008.05.05. 15:09:51

Terveztek, de akkor Peter Krause elment egy ügyvédes sorozatba, amit azóta Dirty Sexy Money néven ismerünk. Szóval szerintem nincs remény.

Kahuna · http://bigkahuna.blog.hu 2008.05.07. 18:04:28

Kár, jöhetne még több is ebből, nekem is nagyon tetszett, pedig elég szkeptikus voltam az elején.

Kahuna · http://bigkahuna.blog.hu 2008.05.09. 21:32:19

A blogomon már írtam, hogy nem tom sokszor elérni a tiedet és gondoltam szólok, hogy a probléma még mindig nem szünt meg és Firefox-ból elérhetetlen az oldal. (csak a legfelső vörös csík jelenik még és kész) Most Safari-ból írok azzal tökéletes, de ha belnyúltál html-be lehet, hogy valamit elállítottál vagy ha nem akkor szerintem kérd a blog.hu-sok segítséget. De persze lehet, hogy ez csak nálam fordul elő, végülis macet használok, (de a szoftver mondjuk attól még ugyanaz.)

SpockCooper · http://spockcooper.blog.hu 2008.05.10. 00:06:13

Köszi szépen, a múltkor is írtad, de akkor a karbantartásra gondoltam. Mellesleg tegnap kb kétszer annyian kattintottak ide, mint általában -nem tudom hol a hiba. Csak annyit változtattam, hogy a fenti képet cseréltem le, de html-hez nem nyúltam.
Kipróbáltam, explorer alatt sincs semmi gond. Ha másnak is gondja van, akkor kérem jelezze.

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2008.05.14. 12:10:22

Nekem műküdik szépen. A sorozat első részét meg majd megnézem, hátha belenyúlnék valami jóba már megint:)
süti beállítások módosítása