FeliratBlog

Nincs megjeleníthető elem

FeliratBlog

FELIRATBLOG

Catpolo

CATPOLO

Google a közös barátunk

Google

Utolsó kommentek

I love Dexter!

Dexter

Sorozatjunkie

Nincs megjeleníthető elem

sorozatajánló

2007.12.01. 18:21 SpockCooper

Ponyvaregény könyv

Címkék: könyv tarantino ponyvaregény


Én nagy Tarantino rajongó vagyok. Most a Ponyvaregényt ajánlom könyv formájában. Eredeti nyelven, tehát angolul olvastam kedvenc filmem történéseit. Fontos hozzátennem , hogy a filmből kivágott illetve később megváltoztatott jeleneteket és képeket is tartalmaz. Szóval nézhetem a filmet, hallgathatom a Ponyvaregény betétdalait, csodálhatom a posztereket a szobám falán és most a könyvet is elolvastam. Ha mennél a könyvesboltba akkor segítek.

Azok a megtévedt lelkek akik még nem látták a filmet azonnal pótolják különben:

,,I will strike down with great vengeance and furious anger…

Read books Motherfucker!



1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://sorozatajanlo.blog.hu/api/trackback/id/tr67249035

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gibson44 · http://nagyfonok.blog.hu/ 2007.12.02. 15:04:03

Ponyvaregény.Eddig még csak a filmet láttam és hát nem is tervezem a könyv elolvasását.Valahogy nem vagyok akkora Tarantino fan.De a film az jó volt.Sok jó poén elhangzott.Tök jó volt, hogy több szálon futott a sztori.Nekem a Bruce Willis-es tetszett a legjobban.Az olyan olyan jó volt és kész. :-)
süti beállítások módosítása