FeliratBlog

Nincs megjeleníthető elem

FeliratBlog

FELIRATBLOG

Catpolo

CATPOLO

Google a közös barátunk

Google

Utolsó kommentek

I love Dexter!

Dexter

Sorozatjunkie

Nincs megjeleníthető elem

sorozatajánló

2011.01.07. 09:27 SpockCooper

Blu-ray filmek

 Kedves olvasók!

Sejtem, hogy ez senkit nem fog érdekelni, de azért mégis billentyűzetet ragadtam.

Történt ugyanis, hogy az Xpress honlapján megláttam a Robotzsaru 2 és 3 filmek blu-ray kiadását. 6790 forintba kerül egy film. Én nagyjából ennyiért szereztem be az egész 3 részes filmsorozatot a brit amazonról. A 2. és 3. filmen van szinkron. 

Tessék, itt van, lehet kattintani 23 fontért egy ízléses dobozban megkaphatod mindhárom filmet. Ezen felül van még egy kis szállítási költség is. 

Idemásolok egy kommentet az Xpress fórumáról: Krisz79xxx írja:

,,Az angol amazon-on 23Fontért (7500Ft) adják a Robocop trilógiát egyben, bluray-en. Én megrendeltem, és láss csodát, a második-harmadik részen van magyar szinkron. Az elsőn nem volt. 
Ez megmagyarázza, hogy az első rész miért nem kapható nálunk.
Azt viszont nem magyarázza, meg, hogy a két rész miért kerül 13 600Ft-ba, amikor semmilyen plusz költsége nincs a kiadónak a magyar változat elkészítésével. Gyalázat, ami ebben az országban folyik. "

Ha valaki nem tudja megoldani, hogy külföldről rendeljen filmeket pl a Kultúrbarlangon keresztül, akkor én magam is botorságnak tartom a BD lemezek vásárlását. 

Ha valakinek felkeltettem az érdeklődését a kiadvány iránt, akkor itt, a www.bluray.com oldalon pillanatképekben gazdag elemzést olvashat róla. Én kifejezetten elégedett vagyok a képminőséggel.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sorozatajanlo.blog.hu/api/trackback/id/tr902566813

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása