FeliratBlog

Nincs megjeleníthető elem

FeliratBlog

FELIRATBLOG

Catpolo

CATPOLO

Google a közös barátunk

Google

Utolsó kommentek

I love Dexter!

Dexter

Sorozatjunkie

Nincs megjeleníthető elem

sorozatajánló

2008.01.05. 21:36 SpockCooper

Journeyman

Címkék: sorozat journeyman

Ez egy hihetetlen sorozat. Elmondom hogy értem: nem hittem el, hogy végig ugyanolyan unalmas lesz, mint az első rész. Tévedtem. Az első évad után cancelt kapott. Az egyik oka annak, hogy végignéztem az volt, hogy csak 13 részt kellett reményteljesen és unatkozva  néznem.  A döntő ok, amiért izgatottan vártam minden epizódot, a színészek.
Igen, a szereplők oly kedvemrevalóak, hogy ellensúlyozzák azt, hogy a történet végig unalmas marad.  A sztori alapvető hiányossága, hogy semmilyen magyarázatot nem kapunk  a főszereplő időutazásaira. Dan Vasser nem szolgál a csillagflottánál ,nem kvantumfizikus és nem is katona egy titkos kormányprogramban. Dan egy újságíró, aki akaratlanul és irányíthatatlanul utazik vissza az időben. Gondolom, a sorozat költségvetésével függ össze, hogy mindig csak egy pár évtizeddel utazik vissza. A fő konfliktus Dan gyakori titokzatos eltűnéseiből adódik, ami rossz hatással van a családi életére.
A színészek:
  Kevin McKidd  a Róma sztárja, Gretchen EgolfMoon Bloodgood már gyakorlott időutazó, ő a Day Break egyik főszereplője.
Szóval a lényeg az, hogy aki egy jó időutazós sorozatot vár , csalódni fog, ennek ellenére a színészek miatt ottragadtam a képernyő előtt. 
Update:Sorozatjunkie: Csitt, lehet, hogy semmi alapja, de egyes források szerint a Journeyman kap pár epizód esélyt egy teljes lezárásra. Mondjuk ez most csak 1% esély.Ha valaki nem tudná feldolgozni azt, hogy a sorozat nem folytatódik, csak képzelje azt, hogy a második évadban Dan az ókori Rómába utazik vissza.

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://sorozatajanlo.blog.hu/api/trackback/id/tr93286286

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2008.01.07. 15:36:07

Sajnos nekem ez a sorozat nem jött be, első részt végig se néztem. A Róma viszont faja lett, két évadot végignéztem

Carmen 2008.02.15. 12:09:13

én most néztem meg 3 részt , nem tudom de a 3. rész után szivesen nézem tovább..engem lekött:)

titok84 2008.04.24. 11:45:31

Nekem a kedvencem volt, a Rómát is emiatt (McKidd miatt) néztem meg.
Sokkal jobban bejött, mint a DayBreak, én azt hagytam abba.

Kóczy · http://koczy.wordpress.com 2008.05.11. 11:23:33

Szerintem nem volt rossz sorozat. Engem kicsit a "Quantum Leap"-re emlékeztetett.
süti beállítások módosítása