FeliratBlog

Nincs megjeleníthető elem

FeliratBlog

FELIRATBLOG

Catpolo

CATPOLO

Google a közös barátunk

Google

Utolsó kommentek

I love Dexter!

Dexter

Sorozatjunkie

Nincs megjeleníthető elem

sorozatajánló

2008.06.12. 20:35 SpockCooper

A 25 legnézettebb film.

Címkék: film

A www.maximonline.com  oldal készített egy felmérést, látogatói között ez a 25 legismertebb film:

25. Pulp Fiction Ponyvaregény(1994)
A kedvenc filmem, olyannyira, hogy megvásároltam a magyar mellé a kétlemezes dvd kiadást Angliából, van két poszter a falamon és a könyvet is elolvastam angolul. A benne szereplő színészek filmjeit is figyelemmel kísérem.

24. Top Gun (1986)
Illene megnézni valahogy, mert sokat beszélnek róla filmekben, de még nem láttam.

23. Wedding Crashers (2005)  Ünneprontók ünnepe
Láttam, de csak úgy végigszenvedtem, lehet, hogy lemerült az elem a távkapcsolóban vagy valami ilyesmi.

22. Saving Private Ryan (1998)
Na ez már valami, kötelező darab, új irányból mutatja be a háborút.

21. Raiders of the Lost Ark Az elveszett frigyláda fosztogatói
Biztosan jó film, de nem az esetem, majd egyszer bepótolom.

20. The 40-Year-Old Virgin (2005)
Tényleg jó vígjáték, de gondolom kettőnél többször nem néznéd meg.

19. Batman Begins (2005)
Az új Batman! Ha a második film jó lesz, az majd felértékeli a szememben az elsőt is. Ezt csak az nem látta aki barlangban él.

18. X-Men (2000)
Jó jó, de számomra az X-Men nem egy CGI movie, hanem egy képregénysorozat aminek mondanivalója is akad néha.

17. E.T.: The Extra-Terrestrial (1982)  E.T. A földönkívüli
Elég annyit tudni, hogy E.T hazatelefonált (ez állítólag vicces) és Drew Barrymore kislányként ezzel kezdi filmes karrierjét. Nem láttam és nem is tervezem.


mostSeenMovies_DieHard_s.jpg16. Die Hard (1988)
Megvan ez a poszter, megvan a dvd, láttam és még sokszor meg is nézem majd.






Terminator 2 (1991)
Megvan a kétlemezes extra kiadás, ha türelmesen vársz, elolvashatod az oldalon.

14. Happy Gilmore (1996)
mostSeenMovies_HappyGilmore_s.jpg

Jó kis vígjáték, de ha nem láttad akkor sincs nagy baj.









Star Wars (1977)
Én mégis inkább egy Star Trek filmet néznék! Ettől függetlenül azért kötelező ismerni!

Dumb and Dumber (1994) Dilibogyók

mostSeenMovies_Dumb&Dumber_s.jpg
Nézd meg! Sok poén olyan jól sikerült, hogy idézni tudnék a filmből pedig elég régen láttam.









The Empire Strikes Back

The Terminator
(1984)

9. Ghostbusters
(1984)

8. Ferris Bueller’s Day Off (1986) Meglógtam a Ferrarival
Láttam, nem értem, hogy került a listára. Kötelező olvasmány volt vagy mi?

7. Gladiator (2000)

The Matrix (1999)
Az első film maradandót alkotott, ha hangfalakat akarsz tesztelni akkor ezt használd!


mostSeenMovies_batman_s.jpg5. Batman (1989)
Everybody loves Batman. Nekem egy kicsivel jobban is tetszik, mint az új változat. Gyakran a kevesebb több.






4. American Pie (1999)
Nemcsak Nadja (Shannon Elizabeth) miatt kötelező, sok filmben utalnak rá - Allyson Hannigan a Buffyból is szerepel .
3. Austin Powers: International Man of Mystery (1997)
Tényleg jó.
2. Back to the Future (1985)
Jó, de csak addig nézed amíg meg nem érted, hogy miért kell visszamenni, kicsit csöpögős.

1.   Spider-Man (2002)
Ezt a filmet nem azért ismerik, mert jó, hanem mert milliók (köztük én is) nőttek fel a képregényt olvasva.

 

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://sorozatajanlo.blog.hu/api/trackback/id/tr53517185

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gibson44 · http://nagyfonok.blog.hu/ 2008.06.13. 23:05:53

Szóval barlangban, he? :-)))
Szerintem meg az él barlangban aki nem látta az Elveszett frigyláda fosztogatóit... :D :D :D

Egyébként engem úgy megfogott a legújabb Batman trailer, hogy valszeg a legutóbbit bepótlom valahonnan és irány a mozi!

SpockCooper · http://spockcooper.blog.hu 2008.06.14. 16:53:08

Szerintem pótlás nélkül is jó lesz az új Batman film, de ha tudod, nézd meg.

VVega · https://debugme.eu/ 2008.06.14. 19:01:29

'89-es Batman nem tetszett, akció szempontból gáz, színészileg meg Keaton harmatgyenge és aki látta a Száll a kakukk...-ot vagy a Ragyogás-t esetleg a Chinatown-t, az Nicholson Jokerétől sem fog hasra esni. A hangulata tényleg jó, de az újét az sem éri el.

E.T.-nek szerintem adj egy esélyt. A Vissza a jövőbét pedig ne tessék bántani! :D
süti beállítások módosítása