FeliratBlog

Nincs megjeleníthető elem

FeliratBlog

FELIRATBLOG

Catpolo

CATPOLO

Google a közös barátunk

Google

Utolsó kommentek

I love Dexter!

Dexter

Sorozatjunkie

Nincs megjeleníthető elem

sorozatajánló

2008.11.23. 17:05 SpockCooper

24 Redemption

Címkék: 24

It is the time. Jack is back!  Ma este adják le Jack afrikai kalandját a fox tévén.

Én megrendeltem a kétlemezes kiadást az amazonról, ami december elsején jelenik meg és kb december közepére ér ide.   Ezek szerint én megnézem majd felirat nélkül, felirattal és harmadszor már dvd-ről.

-Ez a kétlemezes kiadás. 96perces tartalommal.  Special Features include:


• Extended Edition 'Creator’s Cut' featuring over ten minutes of never-before-seen footage (not shown in the television broadcast version)
• Behind-the-scenes 'Making Of' documentary
• Children of War featurette
• Cast / Crew Commentary
• '24' Season 6 in Four Minutes featurette
• Season 7 Sneak Peek – First 16 minutes of the premiere episode 24 Square Calendar 2009

-Ha már rendeltem, akkor hozzácsaptam egy 2009-es 24 naptárat is.

A kettő együtt szállítással 33 angol fontba került. Nem kevés viszont előbb-utóbb mindenképpen megvenném a filmet.

 

24 Redemption Premiere

-Would you be so kind to tell me where the bomb is, please?

-Megnéztem a filmet, jó volt újra látni Jacket!

Kicsit csalódtam, mert azt hittem ez egy különálló film lesz, de ez inkább a hetedik évad bevezetője. Ezt a filmet nézve kibírjuk majd januárig Jack nélkül.  A szereplő válogatást nagyon jónak tartom, biztosan lesz mit mutatniuk a 7. évadban.  A film megtekintése azoknak is ajánlott , akik félnek a spoilerektől, bár én azt mondom, hog menjük csak sorba mind a hat évadon és csak utána nézzétek meg ezt a filmet.

 

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://sorozatajanlo.blog.hu/api/trackback/id/tr100784443

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mozsy 2008.11.24. 11:42:52

Fú, biztos jó lesz. Remélem hamarosan hozzánk is behozzák. :-)
Majd képeket nyomhatnál fel a kiadványról. Előre is thx.

Gábor 2008.11.25. 14:08:27

Van már hozzá felirat? Én nem találtam még, de lehet hogy ez csak az én bénaságom...

SpockCooper · http://spockcooper.blog.hu 2008.11.25. 20:20:21

Igen. Bár azóta gondolom megtaláltad, de elmondom, hogy már reggel volt felirat a www.tvsubtitles.org -on
Mostanra a www.hosszupuskasub.com/
oldalon is van. Ezeken kívül még ezt az oldalt érdemes nézni: mirror.donsystem.hu/

teddike · http://teddike.blog.hu 2008.11.29. 12:17:38

Le kellene ülni és megnézni végre. Lassan egy hete itt várakozik.

Habár sokkal jobban érdekel az utolsó/első 17 a következő évadból.

SpockCooper · http://spockcooper.blog.hu 2008.11.29. 19:02:01

Azt már láttam, de feliratot még nem találtam hozzá. Nagyon ütős.
süti beállítások módosítása