FeliratBlog

Nincs megjeleníthető elem

FeliratBlog

FELIRATBLOG

Catpolo

CATPOLO

Google a közös barátunk

Google

Utolsó kommentek

I love Dexter!

Dexter

Sorozatjunkie

Nincs megjeleníthető elem

sorozatajánló

2007.11.26. 11:43 SpockCooper

24 A Pokolkapu hadművelet

Címkék: könyv 24

Úgy néz ki, elég sokáig kell kibírnunk új részek nélkül, mert a sztrájk miatt egy évet csúszik a 7. évad. Egy újabb ok, hogy megvedd a könyveket, ha eddig nem tetted volna meg.

Egyelőre csak ezt az egyet olvastam el a megjelentek közül. Nem egy szépirodalmi mű, könnyű olvasmány , de a lényeg az, hogy elkísérhetjük egy kalandra Jacket és a CTU csapatát.

Chloé megoldotta, hogyha a kis képre kattintasz az Alexandra idevonatkozó oldalára juss el.


3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://sorozatajanlo.blog.hu/api/trackback/id/tr30242151

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

IndaMuncher 2010.03.08. 14:22:25

Ténlyeg nem egy mély olvasmány, ráadásul szerintem nem kellett volna erőltetni ezt a real time stílust olyan filmszerűre.
De egyébként meglepően jól követhető és szórakoztató.
Ki tudja lehet ez a könyv lesz az ami majd Tom Clancy felé mozdít, nem vagyok egy nagy olvasó, ezt a könyvet is ajesznak kaptam. :)

IndaMuncher 2010.03.08. 14:23:07

Ez iylen régi bejegyzés? Akkor

ELSŐ! :)

SpockCooper · http://spockcooper.blog.hu 2010.03.08. 17:31:00

Szia!
A blog is tulajdonképpen kipurcant már. Tom Clancy könyve is biztosan tetszenének neked. Én csak a Jack Ryan filmjeit láttam meg nevéhez fűződő Rainbow six játékkal játszom.
süti beállítások módosítása