FeliratBlog

Nincs megjeleníthető elem

FeliratBlog

FELIRATBLOG

Catpolo

CATPOLO

Google a közös barátunk

Google

Utolsó kommentek

I love Dexter!

Dexter

Sorozatjunkie

Nincs megjeleníthető elem

sorozatajánló

2008.02.17. 13:44 SpockCooper

Halálos fegyver 1-4. szinkronos csomag (4 DVD)

Címkék: dvd halálos fegyver

A lényeggel kezdem, nekem szerencsém volt, én még akkor adtam le a rendelést, amikor még 6000 forintba került a csomag. Nem vonzódom különösebben a filmsorozathoz, az alacsony ár fogott meg. Mind a négy lemezen a vágatlan rendezői változat van. Mind a magyar és az angol hang 5.1-es, van angol és magyar felirat.
 Elég bizonytalan voltam benne, hogy a korrekt ár elegendő érv ahhoz, hogy megvegyem, noha nem vagyok rajongó.
Az a tény győzött meg döntésem helyességéről, hogy az xpress pár nappal a rendelésem leadása után felemelte 10 000Ft-ra az árat, ez kb ugyanannyi, mintha külön-külön vennénk meg a lemezeket, egy lemez 2800Ft .  A filmeket nem kritizálom,de hatezer forintnál nem adnék többet a csomagért.
Update 2008.02.15
Végeztem a negyedik filmmel is. Nagyon örülök, hogy megvásároltam ezt a csomagot, bár azt tartom, hogy hatezernél nem adnék többet érte. Összefoglalásként egy pár szót ejtek a filmekről. Az első rész volt a legjobb, talán mert nyersebb volt és az újdonság erejével hatott. Akkor még Riggs is önpusztító volt nem csak szimplán bátor. A második film követte az első hagyományait ám elhibázott lépés volt a diplomáciai mentesség felhasználása.
A harmadik rész borzasztó volt, mert vígjátékot akartak csinálni a filmből, de hülyére vették a nézőket a poénok vicces helyett kínosra sikeredtek. A gengszterek itt sem közelítik meg az első részbeli színvonalat. A negyedik filmet is vígjátéknak szánták , de most biztosra mentek és Chris Rock komikus (Butters) hozott magával poénokat is. Jet Li, Rock és Benny bácsi szerepeltetésével már a komoly akciófilmtől határozottan a vígjáték felé mozdultak el.
Számomra az első és a negyedik rész marad a kedvenc, ezeket megéri többször is újranézni.  Kíváncsi vagyok, neked melyik a kedvenc részed?

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://sorozatajanlo.blog.hu/api/trackback/id/tr86291240

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2008.01.11. 21:27:29

Éppen tegnap jutott eszembe, hogy talán írok egy összefoglalót a Riggs-Murtaugh párosról:) A Halálos fegyver első része nem tetszett, de aztán szépen felfejlődött. Ötödik rész remélem azért nem lesz, mert félek elcseszik.

SpockCooper · http://spockcooper.blog.hu 2008.01.11. 22:17:30

A negyedik rész kimondottan befejező rész volt, abban is elég öreg volt már a két kopó.

Gibson44 · http://nagyfonok.blog.hu/ 2008.02.17. 18:54:56

Nem tudom.Nekem mind tetszett.Mondjuk én Mel Gibson fan vagyok. :-)
süti beállítások módosítása