FeliratBlog

Nincs megjeleníthető elem

FeliratBlog

FELIRATBLOG

Catpolo

CATPOLO

Google a közös barátunk

Google

Utolsó kommentek

I love Dexter!

Dexter

Sorozatjunkie

Nincs megjeleníthető elem

sorozatajánló

2008.06.15. 18:09 SpockCooper

Csillagközi romboló - 1. évad (4 DVD)

Címkék: bsg

Már nem emlékszem mit kerestem a media marktban, de nem tudtam ellenállni neki. A mai árfolyama egyébként 6e Ft ugyanott. -

Nos, szerintem is elfért volna a kiadványon az angol felirat, de annak hiányát tulajdonképpen már megszokhattuk.  A képminőség nem tökéletes, de azt hiszem jobb mint a tv változaté. Újabb tapasztalatra tettem szert, sajnos a saját káromon: kedves olvasó soha ne vegyél olyan dvd filmet, melyen a képarány anamorfikus,  ez valami átmenet a 4:3 és a szélesvászon között, de mindkét beállítást alkalmazva furcsán fest.   A hat csatornás hang  jól szól. Extrák nincsenek.
A sorozat többet érdemelt volna. Ebben az esetben a sorozat olyan magas minőséget képvisel, hogy a dvd kiadás súlyos hiányosságai ellenére is megvásároltam.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sorozatajanlo.blog.hu/api/trackback/id/tr67508693

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása