FeliratBlog

Nincs megjeleníthető elem

FeliratBlog

FELIRATBLOG

Catpolo

CATPOLO

Google a közös barátunk

Google

Utolsó kommentek

I love Dexter!

Dexter

Sorozatjunkie

Nincs megjeleníthető elem

sorozatajánló

2008.05.31. 20:41 SpockCooper

Far Cry Vengeance

Címkék: wii

-Sikerült végigjátszanom a Far Cry Wii konzolra készült Vengeance névre keresztelt darabját. Ha érdekel titeket a véleményem , illetve a tapasztalataim akkor kattintsatok a továbbra. - Választhatunk az easy, normal és hard módok között. Én az easy módot választotam, mert nem akartam a kelleténél több időt tölteni a pályákon, szerettem volna minél gyorsabban bejárni a helyszínül szolgáló szigetvilágot. Easy módban tehát csak akkor haláloztam el, ha véletlenül mesterlövészekkel (sniper )találtam szemben magam vagy ha nem tudtam elég magasra, messzire ugrani , ami viszont gyakran előfordult. A végigjátszást, amit itt találtok csak ritkán kellett használnom, de akkor nagyon fontos volt, mert anélkül még mindig a dzsungelben bolyonganék.  Használhatunk különböző járműveket: Jet Skit, hajót és autókat a nélkülözhetetlen fedélzeti gépfegyverrel. Negatívum, hogy a vége felé már túlzásba viszi az ,,ugráljunk fel magas sziklákra, anélkül, hogy meghalnánk" feladatokat. Pozitívum, hogy a játék első felében nem lineáris a játékmenet, egy-egy helyszínt több irányból is megközelíthetünk és tetszőleges sorrendben hajthatjuk végre a küldetéseket. Többféle fegyvert választhatunk az alapvető gépfegyvereken kívül : mesterlövész fegyvert is használunk, a vége felé pedig rakétavetőt és nehézgépfegyvert is.  A Wiire készített játékok általában fantasztikusan jók, mint ez is vagy , mint a Godfather esetleg a Need for Speed vagy pedig kukába valók, mint a Simpsons és a Pirates of Caribbean. -A konzol irányítására sincs egy rossz szavam sem , szinte tökéletes.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://sorozatajanlo.blog.hu/api/trackback/id/tr37496875

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2008.06.02. 14:23:39

Én Pc-n végignyomtam a FarCry-t, tetszett, jó volt, elvoltam vele, bár volt néhány pálya ahol fogvicsorgatva mentem végig, mert nekem nehéz volt és nem volt kímélet sehonnan:D

SpockCooper · http://spockcooper.blog.hu 2008.06.02. 16:06:59

Pc-n is jó játék , abban sárkányrepülőben is repülhetünk egy picit. (nem jut eszembe a rendes neve). Tényleg elég nehéz volt a végén, szörnyek is voltak benne.
süti beállítások módosítása