FeliratBlog

Nincs megjeleníthető elem

FeliratBlog

FELIRATBLOG

Catpolo

CATPOLO

Google a közös barátunk

Google

Utolsó kommentek

I love Dexter!

Dexter

Sorozatjunkie

Nincs megjeleníthető elem

sorozatajánló

2008.07.31. 12:42 SpockCooper

Terminator könyvek part 1

Címkék: könyv terminatorkönyvek

Most fejeztem be a Terminator A Hasonmás című könyvet és ebből az alkalomból szeretnék egy kis áttekintést nyújtani a könyvekről.   Terminator - A hasonmás (Stirling, S. M.)

-Ezt a könyvet csak azért olvastam végig, mert már megvettem, de számomra elég unalmas és gyenge volt a történet, nem ér fel a korábbi Halálzóna könyvekkel, ezt csak hardcore T. fanoknak javaslom, akik a Buci Macit is elolvasnák, ha Medve helyett robot van benne. Egyik barátom azonban szereti a Stirling által írt három részes sorozatot, gyanúm szerint a két következő kötet jobban sikerült.    

Tartalom:     A T2: Az ítélet napja hivatalos folytatásában Sarah Connor és fia, John újra bújkálni kényszerül, mert a Skynet visszaküld a jövőből egy biomechanikus diverzáns egységet a megsemmisítésükre. A menekülés során nem várt szövetségesre lelnek egy volt kommandósban, akivel együtt szállnak harcba az emberiséget fenyegető veszéllyel...

TerminatTerminator - Közelgő vihar (Stirling, S. M.)or - Közelgő vihar

Sarah és John küldetéséhez az egykori terrorelhárító ügynök, Dieter von Rossbach nyújt segítséget, aki akarata ellnerére lesz a T-101-es Terminator-egység fizikai modellje. A káosz és a halál korának előestéjén egy új fenyegetéssel kell szembenézniük: a Serena Burns nevű I-950-es gondoskodott arról, hogy Skynet az ő halála esetén se maradjon védtelen. A két új Infiltrator, Clea és Alissa a montanai hegyek között már a végső összecsapásra készül.

 

A jövő háborúja - Terminator

A jövő háborúja - Terminator (Stirling, S.M.) Az Egyesült Államok kormánya bejelenti, hogy a hadsereg valamennyi számítógépes hálózatának, így az atomfegyvereknek az ellenőrzését is egy rendkívül fejlett, Skynet elnevezésű számítógép alá rendelik. Az azonban már öntudatra ébredt, és arra készül, hogy egyszer s mindenkorra leszámoljon az emberiséggel. Halálos csapdává változtatja a nagyvárosokat és százmilliókat pusztít el. Az ezt követő atomtél során a világ mindörökre megváltozik, az életben maradottak pedig elkeseredett harcot vívnak a túlélésért. De a pusztulás és a halál óráinak sötétjében felgyúl egy halvány reménysugár. Felbukkan egy fiatal férfi, aki megkezdi hosszú harcát, hogy megakadályozza az emberiség kiirtását. A neve: John Connor.

David Hagber Terminator 3.

David Hagber: Terminator 3.
A film történetét olvashatjuk könyvben. 

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://sorozatajanlo.blog.hu/api/trackback/id/tr62594212

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2008.08.03. 20:47:28

Én a magyar íróktól olvastam szinte az összes Terminator könyvet, tehát Mark F. Wilson és társaitól...azok jók voltak
Ebből a sorozatból az elsőbe kezdtem bele, de nem tetszett, felénél abbahagytam

SpockCooper · http://spockcooper.blog.hu 2008.08.03. 22:02:57

Akkor ugyanaz a helyzet mint nálam azzal a különbséggel, hogy én kb fél év kihagyás után befejeztem az elsőt a Stirling könyvekből, ha már pénzt adtam érte. A Mark F. Wilson és társai által írt könyveket már idepakoltam az asztalomra, azért is part 1 a bejegyzés címe. Ezek a könyvek viszont jók, róluk hosszabban írok majd kb egy hét múlva. De Ha már szóba került, a középkori terminátor könyveket nem tudod hol lehetne megvenni? Csak egy kötet van meg.

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2008.08.07. 14:57:41

Nem tudom, kb 14 éve vettem ezeket. Az egyik könyv nekem hibás, mert egy húsz oldalas részt megismételtek benne...visszacserélni nem tudtam, mert Balatonon vettem és 100 km-el odébb jutottam erre a feltételezésre
Egyébként a filmesek helyében csinálnék egy középkori Terminator filmet is...ezek voltak az igazi jó könyvek.

Csabulator 2008.08.24. 21:30:36

Én most végeztem a Jövő Háborúja c. könyvvel, a többit már korábban olvastam. Én nagyon élveztem mind a három könyvet.
süti beállítások módosítása